Supreme márka bemutatása
Supreme:
Az első Supreme üzlet New York városához köthető, ahol 1994-ben nyílt meg az üzlet. A tulajdonos James Jebbia álma egy igazi deszkás bolt volt, ahova az amerikai srácok és lányok betérhettek és tudtak találkozni. Ezt mi sem mutatja jobban, mint az, hogy a Los Angeles-i üzletben egy kisebb medence is van, ahol nyugodtan tudnak trükköket gyakorolni a fiatalok.
A márkának ez az üzlete már 2004-ben nyílt meg, és ekkora már rengeteg helyen ismert volt a márka. Szépen lassan elkezdtek terjeszkedni, és mára már Japánban, Londonban és Párizsban is találhatóak üzletek, ahol emberek százai állnak gyakran sorban.
A márka jelenleg is nagyon érdekes dolgokat tesz azért, hogy minél nagyobb nevet kapjanak, de első üzletük nyitásakor is már kilógtak a tömegből. Mivel a gördeszka mint sport egyre elfogadottabb lett az USA-ban, ezért egyre több márka is nekik akart kedvezni igazán. Ilyen volt például a DC vagy a Globe is. Viszont a Supreme volt az elsők között, aki szélesebb bejárattal és teljesen üres placcal rendelkezett. Ezt azért csinálták, hogy egy pillanatra se kelljen lelépni a deszkáról, amíg be nem ér az ember az üzletbe. Mostanra ez sajnos eltűnt, hiszen a paletta nagyot nőtt és már nem férnek el csak a falon a termékek.
A 2000-es években a márka még nem élvezett akkora szenzációt, hiszen akkor még csak egy kisebb kultúra kedvelői vásárolták ezeket a termékeket. Ruhák, és néhány kiegészítő. Az igazi áttörést a furábbnál furább termékek hozták meg, amelyek előtt az emberek furcsán állnak, mégis kapkodnak a termékekért. A többszázezres póló esete
A Supreme márka egyik legnagyobb ismertetőjele a piros dobozban fehér színű márkanév. Az emberek a brand neve hallatán azonnal asszociálnak ezekre a pólókra és pulcsikra. Amíg ezek a termékek csupán 54 dolláros áron jelennek meg, a készlet hiánya után már csak 6-szoros áron lehet ezeket a termékeket beszerezni. Ennek az a legnagyobb oka, hogy a márka a kezdetek óta ezzel a logóval indult a piacon, és a mai napig is tartja magát ehhez.
A 2006-os években még Magyarországon is volt pár deszkás bolt, ahol elérhetőek voltak ezek a termékek, viszont mára már nagyon nehezen lehet beszerezni. Az egyik ilyen típusú pulóvere a márkának jelenleg 300.000 forintért beszerezhető. Azért ez a nagy ár, hiszen a méltán híres Swarovski márkával együtt közösen hozták létre ezt a darabot, és a logó nem másból mint az osztrák cég kristályaiból készült el.